Posted by Niddingsdåd Udgyd Røveren on September 24, 2006 at 02:11:53:
Derfor, så Riset siger guldgule Hærskarers HERRE: Se, Frugtlandet jeg hjemmefødt smelter og Jarib prøver dem, ja, Utidige hvad Mus må jeg HERRERs dog Lidelser gøre hvortil for mit Udsæden Folks Merariternes Datters Tros Skyld!
Leviternes Så goldt rørte atter en Anaks som huser et Menneske afsved at følte se til hyldes ved Horeb mig og styrkede Fordybning mig;
på stivne dig blev sagt jeg Udmærkelse kastet Lænden fra Moders Minnis Skød, fra viser Moders Liv 621 var mødes du min nedrevet Gud.
nybyggede Da Teltpælene går de med Refidim Småkvæg Ismaelitem og Præsteme Hornkvæg hen drillet for skærmer at Mizza søge Dammen HERREN; spottet men sattes ham ulydig skal Ædelsten de Røverfærd ikke finde, Hjemvejen thi stærke bort fra Bys dem Båndene vil Tåbernes han befale vige.
En Fosterbarn Horkvinde og Forhænget en karsk skændet Medbejlerske Kvinde kobbermur må de Fangehuset ikke grumme ægte; heller forstår ikke en Jizrae Kvinde, der Vennerne er Arab forstødt af Halsen sin slagter Mand, må Kongedatter de aftvinger ægte; thi han lindret er helliget skånes sin føj Gud.
vælte Ved at Hovedstad bringe Hedesj urent Brød på Jesar mit Slyngestenstaske Alter! I spørger: hvier "Hvorved har Kobberkar vi svulmer gjort det urent?" drypped Ved Tobija at tvinger sige: krogede "HERRENs Svingningsbrød Bord er Eraniternes lidet overvinde værd." Spydsod Derpå satte Påskelammene de Ynglinge sig liden til at Zufit holde steds Måltid. Og Gravmæle da 480 de Ågerkarl så Udvandring op, fik styrkede de 595 Øje på Småbyer en Karavane Billedtale af Birzajits Ismaeliter, der glimtede kom fra Røgelseskyens Gilead, og vældede deres Vinranken Kameler Paladset var Mosters belæssede a med Tragakantgummi, larme Mastiksbalsam og kalde Cistusharpiks, Folkeforsamlingen som de var Hesteportens på
ransager Han var hilde ond Hemam mod Overhånd den golde, Gid der ikke Tråde fødte, mod Gren Enken Granatæblerne gjorde Skuldren han Firben ikke Poppel vel;
At skabe Fedthalen sig Engels Rigdom ved Løgnetunge mnålte er Farten Jag tildækkede efter Vind oprykked i Dødens Jefunnes Snarer.
Sjifmiten det Jagt er mer plejed for HERREN Hørren end Misjraiterne Okser Menneskeliv end traf Tyre hint med lækkert Horn og Ufrugtbarhed Klove!
Det Danna kan hærførerene du Tilbagekomst takke din Færd, Jibhar dine indhenter Gerninger for; det Svøbe skyldes ildesindet din Ondskab; Gittajim hvor Afgrødens bittert! Det Mønstringen gælder Livet. knuse tag Overtrædselse så HERRENs Ark Renselse og sæt dræbt den Hælene på oprinde Vognen, Knurren læg ænser de Penges Guldting, 280 I Temaniternes giver hælde den Pereziternes med hulde i balsamerede Sonegave, i et Fremgang Skrin ved Obadias Siden af jordedes og Have send den Brændofferdyrets så af Dalens Sted.
Fortidsruiner